LGDA narys Edvardas Kavarskas skaitys pranešimą konferencijoje LiMA DAY KLAIPĖDA’2015

2015-02-25

Vaizdo įtaka tiek komunikacijoje, tiek kasdieniniame gyvenime daro vis didesnę įtaką. Mes skaitome vaizdais, bendraujame vaizdais, kalbame vaizdais. Vizualinės komunikacijos tendencijų, įžvalgų numatymas, be abejonės vienas pagrindinių šiuolaikinio pasaulio marketingo ir vadybos specialistų „privalai žinoti“ punktų.

Data: 2015 m. kovo 12 d. (ketvirtadienis)

Laikas: 10:00-17:00

Vieta: Klaipėda

Pranešimai: 

Neurodizaino galimybės pakuočių kūrime

Dizainas tapo integralia sėkmingo verslo dalimi, o neurodizainas – dizainerių, neuromokslininkų ir marketingo specialistų komandinio darbo rezultatu. Visada ieškojau įrodymų, kaip tai, ką siūlome, veikia arba ne. Jau eilę metų pasaulyje vykdomi vartotojų neuromokslų tyrimai siūlo atsakymus. Tarpdisciplininių žinių ir įvairios įrangos pagalba gaunami duomenys apie vartotojų elgesį ir reakcijas į išorinius stimulus, leidžia pagrįsti ir tobulinti vizualinės komunikacijos sprendimus. Pranešime papasakosiu apie nevalingo (bottom-up) ir valingo (top-down) dėmesio skirtumus, vizualinio reikšmingumo (visual saliency) ypatumus ir įkūnyto pažinimo (embodied cognition) svarbą pakuočių dizaine.

Pranešėjas: Edvardas Kavarskas – VDA dizaino doktorantas, LGDA valdybos narys, LiMA narys.

—————–

Nuo koncepcijos iki galutinio produkto

Kaip jausmu ar nuojauta paremta dar rūko pavidalo idėja gali materializuotis ir ją prisijaukinus įgauti kūną bei tapti naujuoju Jūsų produkto Trojos arkliu.

Pranešėjas: Aleksandras Pogrebnojus – dizaineris

—————–

Trends of visual communication, corporate and product design

It’s a great time for design! Never in the history it has been so valuable as an economic force or so influential as culture. Insight into trends of visual communication, corporate and product design – its value.

Pranešėjas: Eriks Shultz

—————–

Visa programa ir registracija: LiMA DAY KLAIPĖDA’2015

 

 

 

Tags: , , , ,