LGDA nariai atnaujino „Lietuvos draudimo“ logotipą ir grafinį identitetą
2015-02-27
LGDA nariai Giedrė Lisauskaitė ir Antanas Jonušas (kūrybinė agentūra „Brandworks“) atnaujino AB „Lietuvos draudimas“ logotipą ir grafinį identitetą. „Lietuvos draudimo“ logotipas buvo atnaujinamas pasikeitus įmonėms akcininkams – pernai bendrovę įsigijo Lenkijos draudimo grupė PZU. Naujojo logotipo centre yra bendrovės pavadinimas, kurį gaubia dviejų spalvų lankai. Šie grafiniai elementai simbolizuoja apglėbiančias rankas, perteikia rūpestingumą ir saugumą, abipusį pasitikėjimą.
Užduotis: atnaujinti logotipą, pagrindiniu akcentu paliekant užrašą, taip pat sukurti simbolį, kuris komunikuotų saugumą, patikimumą. Siekiant išlaikyti atpažįstamumą, pagrindine logotipo spalva paliekama violetinė.
Darbo procesas: pirmiausia buvo dirbama prie įvairių simbolių, kurie, komunikuodami įvardintas vertybes, būtų unikalūs, išsiskirtų savo plastika. Vėliau, pakeitus įmonės strategiją, naująjį „Lietuvos draudimo” logotipą reikėjo grafiškai susieti su PZU prekės ženklo identitetu. Buvo pasirinktas minimalios plastikos ir labiausiai „Lietuvos draudimo“ vertybes atspindintis logotipas. Darbo eigoje taip pat atnaujintas ir prekės ženklo naudojimo vadovas.
Daugiau informacijos: www.brandworks.lt
Tags: Antanas Jonušas, Brandworks, Giedrė Lisauskaitė, Lietuvos draudimas