LGDA nariai apie pakuočių dizaino kūrimo aspektus kalbės „Rinkodarininkų pusryčiuose“

2015-04-28

Apie pakuočių dizaino kūrimo aspektus kalbėsime su LGDA nariu Robertu Jucaičiu, Vilniaus dailės akademijos Grafinio dizaino katedros docentu, meno licenciatu, LGDA nare Marija Mikulskiene, komunikacijos agentūros „VRS WPI Vilnius“ dizainere, „Vilkyškių pieninės“, pelniusios „Metų prekės ženklo“ 2013 ir 2015 apdovanojimus, pakuočių autore, Lina Armaityte, „VRS WPI Vilnius“ projektų direktore ir Jūrate Paulauskiene, „MV Group“ Produktų kūrimo skyriaus vadove.

Dizainas traktuojamas kaip ženklodaros kūrimo proceso sudėtinė dalis, o produkto pakuotė – kaip komunikacijos priemonė. Tačiau Lietuvoje į dizainą investuojama nepatikliai. Kodėl taip yra ir ar verta investuoti į dizainą, rinkodarininkų pusryčiuose klausime Roberto Jucaičio, Vilniaus dailės akademijos Grafinio dizaino katedros docento, meno licenciato.

Marija Mikulskienė, komunikacijos agentūros VRS WPI Vilnius dizainerė, „Vilkyškių pieninės“, pelniusios „Metų prekės ženklo“ 2013 ir 2015 apdovanojimus, pakuočių autorė ir Lina Armaitytė, „VRS WPI Vilnius“ projektų direktorė, pristatys „Vikyškių pieninės“ pakuočių dizaino kūrimo aspektus.

Su Jūrate Paulauskiene, „MV Group“ („Stumbras“, „Alita“, „Anykščių vynas“) Produktų kūrimo skyriaus vadove, kalbėsime apie dizainą, lemiantį pergalę lentynų mūšiuose. Ne kartą apdovanojimus už produktų pakuočių dizainą pelniusi įmonė, 2015-ųjų balandį, festivalyje „A’ Design Award“, laimėjo auksą pakuotės dizaino kategorijoje už „Stumbras Vodka Premium Organic“. Tad ko reikia sėkmingam produktų dizainui?

Pusryčiuose:

– Prekių ženklų kūrimo strategijos Lietuvoje ir pasaulyje.

– Svarbiausi prekės ženklo kūrimo aspektai.

– Įdomiausi ženklodaros pavyzdžiai.

– Lojalumas prekės ženklui – kaip jį sustiprinti?

– Vizualinio išskirtinumo, vieningos stilistikos, kuriant pakuotes skirtingoms produktų linijoms paieškos.

– Logotipo atnaujinimo procesas.

– „Vilkyškių pieninės“ vizualinio identiteto kūrimo procesas: nuo pieno pakuotės iki vartotojų pamėgto, atpažįstamo ir stilistiškai vieningo prekės ženklo.

– „MV Group“ apdovanojimus pelniusios pakuotės – kaip sukurti sėkmingą produkto pakuotę?

Robertas Jucaitis – LGDA narys, Vilniaus dailės akademijos Grafinio dizaino katedros docentas, apgynęs meno licenciato laipsnį. Ženklodaros versle jau 15 metų. Dirbo tinklinėse reklamos agentūrose, 2004 m. įkūrė savo grafinio dizaino studiją „Mata Hari“. Padėjo spręsti komunikavimo problemas daugeliui Lietuvos kompanijų – nuo telekomunikacijų iki bankininkystės sektoriaus, nuo maisto gamintojų iki prekybos tinklų.

Marija Mikulskienė – grafikos dizainerė, LGDA narė. Vizualinio identiteto ir pakuočių lietuviškiems prekių ženklams: „Margarita“, „Probiotic“, „Hematogenas“, „Ecodenta“ („Metų prekės ženklas“ 2015 įvertinimas už drąsą ir inovatyvumą), „Vilkyškių pieninė“ („Metų prekės ženklas“ 2013, 2015) autorė.

Tarptautiniame „Design Do!“ konkurse Japonijoje 2009 metais dizainerė laimėjo sidabro apdovanojimą. Marija dirba „VRS WPI Vilnius“ komunikacijos agentūroje.

Lina Armaitytė – komunikacijos agentūros „VRS WPI Vilnius“ projektų direktorė. Daugiau nei dešimtmetį dirba komunikacijos srityje, prisidėjo prie daugelio klientų prekių ženklų kūrimo ir sėkmingo augimo. Tiesiogiai koordinuoja „Vilkyškių pieninės“ prekės ženklo vystymą. Dalyvavo rengiant prekės ženklo strategiją, kuravo pakuočių dizaino, logotipo, eksporto prekės ženklo „Vilvi“ sukūrimą. „Vilkyškių pieninė“ tapo efektyviausių rinkodaros kampanijų konkurso „Password“ 2012 finalininke.

Jūratė Paulauskienė – turi 15 metų darbo patirtį marketingo ir komunikacijos srityje. Šiuo metu vadovauja „MV Group“ („Stumbras“, „Alita“, „Anykščių vynas“) Produktų kūrimo skyriui. Prieš tai reklamos agentūroje „McCann Vilnius“ dirbo strategijos vadove, dirbo „Bitė Lietuva“ komunikacijos skyriuje, septynerius metus įmonėje „Nestle Baltics“ buvo atsakinga už kavos kategoriją Baltijos šalyse.

Registracija į renginį VŽ tinkalapyje: Rinkodarininkų pusryčiai. Pakuočių dizaino kūrimo aspektai.

Tags: , , , , , ,