Paskelbti konkurso „Metų prekės ženklo 2015“ laimėtojai

2015-03-25

„Metų prekės ženklas 2015 m.“ apdovanojimas po metų pertraukos sugrįžo į „Vilkyškių“ rankas. Efektyviausios rinkodaros kampanijos laurai šiemet atiteko socialinei Irenos Matijošaitienės fondo kampanijai „Laukiu“, skatinančiai donorystę. Laimėtojai trečiadienį apdovanoti  „Verslo žinių“ rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2015 m.“

Plačiau skaitykite: www.vz.lt

Džiaugiamės, kad prie dalies apdovanotųjų sėkmės prisidėjo keturi LGDA nariai! Tarp „Metų prekės ženklo 2015“ vertinimo kriterijų nurodomas ir „prekių ženklo vizualinių sprendimų profesionalumas“. „Vilkyškių“ ir „Ecodenta“ pakuotes kuria Marija Mikulskienė, dirbanti agentūroje „VRS WPI Vilnius“. Naują „Rasos“ kosmetikos veidą dar 2007 m. sukūrė Valerija Žilėnienė, o nuoseklų dizaino braižą šiuo metu palaiko Pauliaus Budrikio studija „Juicy Square“. Irmantas Savulionis dirmo meno vadovu prie „J.W. Reincke“ alaus, kuris buvo įvertintas kaip sėkmingiausias naujas, 2014 m. į rinką įvestas produktas Lietuvoje.

Tags: , , , ,