
LGDA ekspertai šiemet vėl prisideda prie „ADrenalino“ vertinimo komisijos
2015-09-21
LGDA tęsia praeitais metais užgimusį bendradarbiavimą su Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) ir deleguoja tris savo narius į tryliktąjį kartą vyksiantį vienintelį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas“. Šiais metais LGDA ekspertais paskirti Valerija Žilėnienė, Marius Bartkus ir Darius Kisielius. Jie prisidės prie festivalio dizaino kategorijų vertinimo.
Valerija Žilėnienė
Baigusi dizaino studijas Vilniaus dailės akademijoje, skaičiuoja 16-tus metus leidybos, reklamos ir pakuočių dizaino srityje. Dirbo reklamos agentūrose „Adell Taivas Ogilvy“, vėliau – „Not Perfect | Y&R“. Tapusi laisvai samdoma dizainere, ėmėsi išsvajoto darbo – pakuočių dizaino. Kartu su bendraminčiais prieš metus įkūrė pakuočių dizaino studiją „Étiquette“. Valerijai svarbiausia – nestovėti vietoje ir nuolat tobulėti pasirinktoje srityje.
Marius Bartkus
Vizualinio dizaino agentūros „Moira Visuals“ vadovas, VDA Grafinio dizaino katedros dėstytojas ir doktorantas. Disertacijos tema – vizualinių metaforų generatoriaus kūrimas, kurį būtų galima panaudoti reklaminių idėjų generavimui.
Darius Kisielius
Magistro studijas baigė VDA. Per beveik 20 metų karjerą dirbo dizaineriu ir meno vadovu in-house studijose, reklamos agentūrose užsienyje ir Lietuvoje: „Brainstorm Mobile Solutions“, „Euro RSCG MIA“, „Fabrica“, „Milk“, „Western Union BarBarShop Vilnius“, „Love“. Šiuo metu dizaino agentūroje „Studio Libre“ vadovauja kūrybai ir yra LGDA valdybos narys.
//////
Festivalio darbus vertins komisija, kurią sudarys penki užsienio ir penki Lietuvos reklamos ekspertai. Komisijos sąraše šiemet yra tokių pasaulinio lygio vardų, kaip Domenico Vitale, italas, šiuo metu gyvenantis Niujorke, kuris yra vyriausiasis idėjų architektas „People Ideas Culture“ agentūroje, ar Henry Daubrez iš Belgijos, kūrybos direktorius, vienas iš „Dogstudio“ bei „Superdog“ agentūrų savininkų ir jau minėtasis Juan Sevilla. Pasak G. Šepučio, prie kai kurių kategorijų darbų vertinimo prisijungs specifinių sričių ekspertai – po tris iš dizaino, skaitmeninės komunikacijos, interaktyvios reklamos ir ryšių su visuomene sričių.
2014 m. festivalyje rinkos dalyviai buvo itin aktyvūs: 32 skirtingose nominacijose varžėsi 30 dalyvių, buvo sulaukta 307 darbų. Metų kūrybinės agentūros apdovanojimą pernai gavo reklamos agentūra „MILK“. Jos „TransferGo“ kurta spaudos reklama „Turistai“ gavo ir 2014 m. „Grand Prix“ apdovanojimą. 2014 m. kliento titulą pelnė telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“.
Tags: ADrenalinas, Darius Kisielius, LGDA, Marius Bartkus, Valerija žilėnienė