Reklamos festivalis „White Square“ kviečia teikti darbus
2017-03-23
Devintasis tarptautinis reklamos festivalis White Square (Minskas, Baltarusija), vienas didžiausių reklamos ir komunikacijos renginių Rytų Europoje, šiemet ryškus netikėtu ir provokuojančiu įvaizdžiu. Žinomi reklamos kūrėjai, kovojantys už kūrybingiausias įdėjas kasdien, kviečia kolegas balandžio 27–29 dienomis ne tik atvykti į festivalį, bet ir susigrumti reklamos, ženklodaros, dizaino ir komunikacijos ringuose.
Darbus festivaliui galite pateikti iki balandžio 7 d., LGDA nariams suteikiama 10% nuolaida. Darbai varžysis 5 kategorijose: kūrybiškumo, ženklodaros, rinkodaros, skaitmeninės komunikacijos ir socialinės reklamos. Daugiau informacijos apie darbų pateikimą http://www.adfest.by.
„Kūrybiškumas laimi“ (Creativity wins) – 9-ojo „White Square“ festivalio šūkis. Reklamos kūryba – kasdienė kova už geriausias idėjas ir jų įgyvendinimą, kova dėl naujų projektų, klientų, kova kūrybiškumo festivaliuose ir konkursuose.
Žiuri nariai – pripažintų Europos reklamos ir dizaino agentūrų kūrybininkai, meno vadovai, ne tik dalyvavę vertindami darbus garsiausiuo tarptautinių reklamos festivalių vertinimų komisijose, bet ir patys laimėję įspūdingą kiekį solidžių kūrybingumo apdovanojimų, tarp kurių vien virš 130 „Kanų liūtų“.
Šiųmetinio festivalio reklamos veidais tapo: Andrey Logvin (kūrybos direktorius, BORSCH Studio, Rusija), Vitaliy Bykov (vadovas ir įkūrėjas, Red Keds, Rusija), Dmitry Apolenis (kūrybos direktorius, AIDA Pioneer, Baltarusija), Lola Tehver ( Estijos marketingo ir komunikacijos agentūrų asociacijos direktorė), Vladimir Kobets (kūrybos direktorius, skaitmeninė agentūra AdPro, Ukraina), Marko Edfelt (vadovas, partneris, Satumaa Family Business, Suomija).
2016 m. The Gunn Report, apsilankę „White square“, atkreipė dėmesį į organizavimo kokybę, vertinimo žiuri profesionalumą ir aukštą pateiktų darbų kokybę, pripažindami festivalį vienu didžiausių Rytų Europoje.
Kasmet festivalio konkursui pateikiama virš 1000 darbų iš Vakarų ir Rytų Europos, Centrinės Azijos ir NVS šalių, jame apsilanko virš 700 dalyvių, kurie turi galimybę ne tik dalyvauti konferencijoje, pažintiniuose renginiuose, bet taip pat pabendrauti su kūrybinių industrijų profesionalais iš kaimyninių šalių ir viso pasaulio.
„White square“ vizualinį identitetą atnaujino ir viešinimo kampaniją sukūrė „AIDA Pioneer Branding & Creative“ kartu su garsiais Minsko fotografais „Kanaplev + Leydik“ ir reklamų režisieriumi Andrey Levkovich. https://www.youtube.com/watch?v=HGvLPtaHvtA